Kilka odpowiedzi...

FAQ


1. W jakich miastach znajdę salony Lock-Tel? 

Salony Lock- Tel znajdziesz w Bochni przy ulicy Kościuszki 7 lub Kazimierza Wielkiego 17, w Brzesku przy ulicy Berka Joselewicza 1 lub Sobieskiego 5 oraz w Myślenicach przy ulicy Gałczyńskiego 2a lub Rynek 13.



2. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Faktura VAT jest wystawiana na życzenie klienta.



3. Jakie są dostępne metody płatności w Lock-Tel?

W Lock -Tel zapłacisz kartą, gotówką lub BLIK-iem.



4. Jak długo trwa naprawa urządzenia?

Czas naprawy jest ustalany indywidualnie, zależy od stopnia i rodzaju uszkodzeń. Średni czas naprawy to 2-3 dni robocze.



5. Jakie części zostaną użyte podczas naprawy?

Do naprawy używamy zarówno części oryginalnych jak i zamiennych, zależnie od dostępności i rodzaju uszkodzeń.



6. Jakie poniosę koszty naprawy?

Koszty ustalane są indywidualnie.



7. Jaką mam gwarancję na produkty zakupione w Lock- Tel?

Na nieużywane urządzenia okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wyjątkiem są nowe urządzenia Xiaomi i Apple- okres gwarancji na urządzenia tych marek wynosi 12 miesięcy. Okres gwarancji na produkty używane wynosi 1 miesiąc.



8. Jaką mam gwarancje na usługi w Lock- Tel?

Udzielamy gwarancji na usługę wymiany wyświetlacza- 3 miesiące, oraz na usługę wymiany gniazda ładowania- 1 miesiąc.